Бачення громадою і владою майбутнього Межигір'я

Денис Тарахкотелик, комендант Межигір'я
Печерський суд м. Києва недавно прийняв рішення провести обшук в Межигір’ї. Туди приїхали слідчі і тітушки. Останні хотіли захопити силою Межигір’я, в кращих традиціях 2010-13 років. З приводу цього в Українському кризовому медіа-центрі була прес-конференція про конфлікт громади й держави в баченні майбутнього Межигір’я.
За словом громада стоять громада селища Нових Петрівців, Вишгородська сотня самооборони Фото постанови Печерського суду. Денис Тарахкотелик - комендант Межигір’я, який приймає рішення зі згодою з громадою Нових Пктрівців і Вишгородськлю сотнею. Генпрокуратура постановила, що Межигір’я переходить в підпорядкування держпідприємства “Пуща-Водиця”. Але територія Межигір’я не націоналізована, сказав він. Вона знаходиться на балансі офшорної компанії “Танталіт.” Комендант обурився, чому територія Межигір’я має бути територія передана агропідприємству “Пуща-Водиця,” якщо вона заслуговує на долю Національного парку. Держава не дала ні копійки, сказав Тарахкотелик. Прохід за тиждень після відкриття Межигір’я для народу став 20 грн, тому що електрики і котельники вимагали зарплату. Вони відключили котельню і сказали, що якщо не будуть платити гроші, то й не включать. Пенсіонери і діти до 18-ти років платять 10 грн, до 10-ти років проходять безплатно, всі решта платять по 20 . Зараз утримання Межигір’я обходиться в 800 тис. грн., не рахуючи що за газ не треба платити , бо “Танталіт” заплатилив наперед і залишається ще мільйон наперед. З туристичного потоку в березні вдалося зібрати 250 тис. грн, в травні - більше мільйона. Плата обов’язкова, але у формі як пожертвувань. Зарплату тепер платять всьому обслуговуючому персоналу. Кінологам, наприклад, платять 4 000 грн. Має бути постанова кубміну про передачу Межигір’я в держвласність і має бути зроблений національний парк.

Майже всі координатори Межигір’я з Автомайдану, скзав координатор Автомайдану Дмитро Карп. Саме громада і Автомайдан не допустили в Межигір’ї мародерства. А зараз фракція ВО “Свобода” через слідчі дії починає накладати руки на все, що погано лежить і на Межигір’я зокрема. У координаторів Межигір’я нема документів про то як Межигір’я прейшло до держпідприємства “Пуща-Водиця.” Коордиатором, зі слів Дмитра Карпа, Денис Тарахкотелик став став через лист від громалськості. Тепер громадськість хоче щоб в Межигір’ї був створений національний парк, а хонка стала “Музеєм Олігархії.” А національному парку люди, які його утримують, мають бути найняті на державу роботу. Дмитро Карп сказав, що громада має вирішувати, а не лиш Генпрокуратура. Щоб дізнатись думку громади можуть зробити опитування. Юрист Оленченко Олександр підтвердив, що Межигір’я - власність ТОВ “Танталіт,” а 23-го лютого ВРУ прийняла постанову про доручення Кабміну розробити механізм передачі Межигір’я в держвласність.
Рішення Печерського суду про Межигір'я


Переселенці зі Сходу і Півдня України в Межигір’ї
В Межигір’ї приймають біженців. Живе їх там 72, з них половина - діти. Переселенці мають 3-разове харчування. Переважно не працюють. Ті, хто хоче допомогти допомагають доглядати за Межигір’ям. Зараз уже нема куди приймати біженців. Їх селять туди, де не можна нічого знищити. Наприклад, де діти не зможуть ні по чому цінному помалювати. Раніше в Межигір’ї жили 500 бійців Правого сектора, зараз вони поїхали на Схід, а до того їх так само утримували.

Оригінал тут: http://spilno.tv/uk/%D0%91%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D0%B8/%D0%A0%D1%96%D0%B7%D0%BD%D1%96_%D0%B1%D0%B0%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F_%D0%BC%D0%B0%D0%B9%D0%B1%D1%83%D1%82%D0%BD%D1%8C%D0%BE%D0%B3%D0%BE_%D0%9C%D0%B5%D0%B6%D0%B8%D0%B3%D1%96%D1%80%E2%80%99%D1%8F:_%D0%B3%D1%80%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D0%B4%D0%B0_%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%82%D0%B8_%D1%96%D0%BD%D0%B5%D1%80%D1%86%D1%96%D0%BD%D0%B8%D1%85_%D1%80%D1%96%D1%88%D0%B5%D0%BD%D1%8C_%D0%B4%D0%B5%D1%80%D0%B6%D0%B0%D0%B2%D0%B8:924

Коментарі