Святість можлива тільки як наслідування

Жан Жене "Дневник вора". Суть його для мене в тому, що людина може вважатися абсолютно реалізованою в межах якоїсь системи координат.
Наприклад зі святістю, про яку писав Жене(посилання значить що воно не просто так стоїть тут! Отже треба копати глибше.), але по-суті це його творчості надають такого значення: вона є наслідуванням зразків святості і чистоти в межах християнства, відповідність канонам. Тобто, до тебе е має бути можливим доколупатися в межах тої системи поглядів, яку ти скурпульозно наслідуєш(тут питання того свідомо чи нє не стоїть).
А я не знаю ні одного святого, котрий би вважався таким в межах того що він пізнає. Нема святого  філософа.
Тут можна заперечити Августином, ще кимось, але виникає питання: чому не визнають святим Мішеля Фуко?
Хоч тут ясно, бо його мають визнати таким в межах якоїсь системи координат. Тому для науки можна вважати його святим(наука називає його відомим науковцем, публічним інтелектуалом і ще якось).

Правда ж?(Це звертання до читача вже.)


Коментарі